måndag 6 juli 2009

Tidig morgon



Vi gick upp kl 4 då jag lovat att besöka en kund i Falkenberg kl 12. Har svårt att släppa tidsnörden... När vi passerade Huskvarna passade vi på att väcka min bror Göran o hans fru Hillevi, sen fortsatte vi till Falkenberg. Där hälsade jag på en kund som äger en stor gård och när han gjorde "Grand Tour" runt sin gård satt Inger och tog igen sig. Sen fortsatte vi till Helsingborg och hittade ett jättebra hotell vid Kärnan mitt i city. Kan verkligen rekommendera Best Western.
Nu har Inger o jag tagit en löprunda vid stranden och fortsätter vidare till Danmark.

2 kommentarer:

  1. fina bilder...underbar bild på Hillevi :)

    SvaraRadera
  2. till mor: jag tror detta är en bra kommunikationsväg till er därför berättar jag att jag tog ledigt idag, allt efter ordination av mor :)

    SvaraRadera